امروز : یکشنبه, 11 شهریور 1403

 هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

 هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

 
 هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر ، دکتر حمیدی شهردار بجنورد ، ایزانلو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی و هیات همراه ، دکتر انصاری مود و اعضای ستاد توسعه استان خراسان شمالی و  اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء امام راحل و شهدای امنیت فرارسیدن دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) را تسلیت عرض نمودند.

 در بخش اول جلسه ایزانلو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی با عرض تسلیت ایام دهه فاطمیه از کمک های فرهنگی مدیریت شهری در راستای فرهنگ امام شناسی و همچنین حضور گروه خدمات رسانی شهرداری بجنورد در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی تقدیر و تشکر نمود

 ایشان در ادامه افزود به دنبال اعتبارات دولتی نیستیم و هدفمان تسهیل گری در خدمات است که با کمک های مردمی و امکانات و ظرفیت های موجود دستگاه ها برای رسیدن به هدف تلاش می نمایم

 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد  با اشاره به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور گفت : تلاشمان را داریم تا با استفاده از ظرفیت ها و توان مدیریت شهری کمک های در اجرای طرح ها و رفاه حال زائران با ستاد در استان داشته باشیم

 مهندس موسوی رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به ظرفیت های موجود در مدیریت شهری ، مجتمع ساختمانی در پارک سرداران را به عنوان فرهنگسرای قرآن و عترت و کانون بازنشستگان کشوری پیشنهاد نمود.

 مهدی معلم عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به به کمک های بی نظیر شهرداری بجنورد به نهاد های مردمی و شهرهای حادثه دیده در بلاهای طبیعی گفت : درخواست های نهادهای مردمی باید بصورت لایحه از طرف شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه گردد تا ضمن بررسی در کمیسیون های مرتبط با مصوبه لازم اجرا گردد.

 ایشان در خصوص کمک های نقدی کارکنان نیز بیان داشت کمک های مالی کارکنان اختیاری است و هیچ اجباری در کار نبوده که این کمک ها نیز در سال های گذشته اطلاع رسانی و مورد استقبال از طرف کارکنان قرار گرفته است.

 در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر ، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به درخواست سرمایه گذار پروژه هماگ جهت ساخت دی کلینیک و هتل و درخواست شهرداری جهت خرید 15 دستگاه ون از محل یارانه دولتی اشاره نمود.

 در بخش دوم جلسه که با حضور دکتر انصاری مود رئیس و اعضای ستاد توسعه استان بود مباحثی در خصوص مشکلات و راهکارهای توسعه استان بویژه مرکز استان در حوزه های فرهنگی اجتماعی ، گردشگری و سرمایه گذاری ، طرح های عمرانی و خدمات رسانی بیان نمودند که مورد بررسی قرار گرفت .

 در این نشست مشورتی موضوع وضعیت خانه فرهنگ آفرینش به عنوان یک دغدغه از طرف اعضای ستاد توسعه استان نیز مطرح گردید که گزارشی از اقدامات و پیگیری های انجام شده مدیریت شهری ارائه گردید .

 شایان ذکر است هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دوبخش با حضور میهمانان دعوت شده و بصورت علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت